4 nasveti za močno erekcijo

4 nasveti za močno erekcijo

Niste popolnoma zadovoljni s stanjem svoje erekcije? Ne skrbite, niste edini. Študije kažejo, da je erektilna disfunkcija zelo pogosta, tudi pri moških, starih 40 let in manj.

Erektilna disfunkcija se lahko pojavi zaradi različnih dejavnikov. Včasih je razlog psihološki. Včasih je to posledica fizičnih stanj, kot sta visok krvni tlak in nizka raven hormonov. Na srečo je zdravljenje erektilne disfunkcije oziroma izboljšanje kakovosti erekcije možno zdraviti, pogosto z uporabo naravnih metod.

Z vami bomo delili 4 nasvete za močnejše in daljše erekcije. Ne glede na to, ali ste mlajši moški, ki trpi zaradi tesnobe, ali starejši moški, ki želi zaradi starosti izboljšati svojo erekcijo, boste z upoštevanjem teh nasvetov lahko kmalu opazili prve rezultate.

Ste pripravljeni? Začnimo s prvim korakom pri izboljšanju kakovosti erekcije – nadzorovanjem teže in sestave telesa.

1. Imejte svojo težo pod nadzorom

Prekomerna telesna teža je tesno povezana z erektilno disfunkcijo. Študija iz leta 2019 dejansko kaže, da imajo moški z ITM 25–30, ki spada pod prekomerno telesno težo, kar 5x večje tveganje za erektilno disfunkcijo. Povečajte svoj ITM na območje 30+ in tveganje za spolno disfunkcijo bo postalo kar 10x večje, kot bi bilo za moškega z zdravo telesno težo.

Preprosto povedano, prekomerna telesna teža ali debelost lahko resno negativno vpliva na vaše erekcije. Dejansko je debelost še tesneje povezana z erektilno disfunkcijo kot starost. Za optimalno kakovost erekcije je najbolje, da z odgovorno prehrano in vadbo vzdržujete zdravo, normalno telesno težo.

2. Pazite na krvni tlak

Visok krvni tlak ni samo zdravstveno tveganje, je tudi velika nevarnost za trdno erekcijo. Moški z visokim krvnim tlakom imajo večjo verjetnost, da bodo imeli težave s pretokom krvi, kar bi lahko povzročilo zmanjšano spolno sposobnost in šibkejše, krajše erekcije. Čeprav je povišan krvni tlak povezan z debelostjo, je možno imeti krvni tlak višji od običajnega, tudi če nimate prekomerne telesne teže.

Če je vaša prehrana preveč bogata z natrijem ali če ne telovadite dovolj, obstaja tveganje za hipertenzijo. Na srečo je to enostavno preveriti pri zdravniku. Medtem pa lahko preproste spremembe življenjskega sloga, kot je več vadbe in uživanje manj soli, pomagajo ohranjati krvni tlak pod nadzorom.

3. Izogibajte se alkoholu, razen v zmernih količinah

Od hladnega piva do kozarca vina lahko uživanje prevelike količine alkohola močno negativno vpliva na vašo spolno sposobnost. Učinek je sorazmeren; študije kažejo, da več kot je pitja alkohola, večja je verjetnost, da se razvije spolna disfunkcija.

Alkohol lahko vpliva na vašo erekcijo na več načinov. Kratkoročno zmanjša razpoloženje in povzroči začasno impotenco. Dolgoročno lahko zniža raven testosterona in povzroči šibkejši spolni nagon in ponavljajoče se težave s spolno uspešnostjo.

Rešitev je preprosta: alkohol uživajte le zmerno ali se mu popolnoma izognite. Zmanjšanje uživanja alkohola je odličen način za boj proti erektilni disfunkciji tako kratkoročno kot dolgoročno, pa tudi dober način, da se konec tedna ne zbudite z neprijetnim mačkom.

4. Odgovorno uporabljajte zdravila ED

Na žalost vseh primerov erektilne disfunkcije ni mogoče zdraviti z uporabo naravnih taktik in zdravljenj. Za mnoge moške je najučinkovitejši način zdravljenja erektilne disfunkcije in za doseganje boljše erekcije odgovorna uporaba zdravil, kot so sildenafil (Viagra, Kamagra gel in šumeče tablete), tadalafil in vardenafil.

Ta zdravila delujejo tako, da povečajo pretok krvi v mehko tkivo penisa, kar olajša pridovitev in vzdrževanje erekcije. Za moške s fizično erektilno disfunkcijo so pogosto bistvenega pomena za ohranjanje zdravega spolnega življenja.